Wednesday, April 14, 2010

Tahniah Ustazah Fathimah ..

Waktu awal awal pindah ke Bandar Sri Putra sekitar 6 tahun yang lalu, ustazah Fathimah adalah teman yang paling rapat denganku. We used to spend a lot of time together, maklumlah sama sama suri rumahtangga sepenuh masa waktu itu. Banyak perkara yg di share bersama sampaikan makan maggi pun bersama.

Perkenalan kami bermula dari Johor lagi, waktu aku dan Fathimah sama sama masih single dan Fathimah masih menuntut di Jordan. Kami terpisah untuk beberapa waktu dan akhirnya ukhuwah itu terjalin semula bila takdir mempertemukan kami di Bandar Seri Putra setelah bergelar isteri.

Ustazah Fathimah juga antara founder Tadika Al Fatih yang telah bersama sama bertungkus lumus di awal penubuhannya. Nama Al Fatih sendiri adalah hasil cadangan Fathimah. Takdir juga kemudiannya telah menentukan Fathimah memilih untuk berkhidmat sebagai guru agama untuk anak anak Sekolah khas di Setapak.


Petang tadi alhamdulillah dapat ziarah fathimah yang baru melahirkan anak ke tiga, seorang puteri. Tahniah Fathimah dan Amir, semuga bertambah keberkatan dan keceriaan dalam keluarga. Semuga ukhuwwah antara kita akan terjalin hingga ke syurga.

Puteri ke-2 Fathimah ~Khaulah dan baby girl yg baru berusia 2 hari

No comments: