Thursday, July 9, 2009

Doa Buat Kekasih


Sungguh aku tidak akan
melupakanmu
Masakan dalam diri ini aku bisa lupa
Pada orang tersayang yang banyak
berjasa
Sungguh, aku tidak akan lupa

Dalam ria dan tangismu
Sentiasa aku ada disitu
Walaupun kita terpisah
Tetapi cinta dan kasih kita tidak!
Kau kusayang
Kaulah temanku sepanjang jalan

kekasih
Kekadang lidah letih menuturkan
badan penat menghantarkan
Akhirnya bicara cinta terlantar hanya
melalui sendu
Bisu...tetapi getarannya tidak pernah diam
Dan tika terpisah sendu itu memuncak
Ingin kudakap,
Ingin kupeluk,
Tidak mahu kulepaskan
Tapi siapalah kita yang tidak mahu
merelakan
Cinta itu semakin kukuh
Bila menjauh

Sayang,
terkadang aku tidak mampu meluahkan
Bila jemu, letih dan putaran hidup kian
mencengkam
Tetapi percayalah
Cintaku tidak pernah letih
Sayangku tidak pernah padam
Dalam sunyi dan ratap
Engkau tetap hadir dalam doa dan
harap

Ya Allah
Rahmati kekasih hatiku dibumi
Agar cinta kami membumbung tinggi
Tiada sempadan, tiada tara
...sampai syurga!
Amin.

No comments: